Picnic Freda

Asiakas: Picnic Oy
Suunnittelu: Suunnittelutoimisto Franz Oy
Toteuttaja: Restatop Oy
Toimitussisältö: ravintolakalusteita, ravintolavalaisimia

Juuri 25 vuotta täyttänyt perheyritys Picnic Oy uudisti kahvilaketjuunsa kuuluvan Fredrikinkadun kahvilan uudella tavalla. Uudistustyössä oli suunnittelutoimiston Franzin lisäksi mukana mm.  sosiaalinen media. Bloggaaja Alexa Aavarinne oli ideoimassa uutta ilmettä lukijoidensa kanssa. Tilat uudistettiin siten, että niissä on kiinnitetty huomiota valoisuuteen ja viihtyisyyteen. Tilassa on mukana sosiaalisessa mediasta tutut marmoripöydät.

Pilottikahvilan sisustus näyttää upealta ja pääsemme vihdoin tositoimissa testaamaan uutta ilmettä. Seuraamme tarkasti, mitä asiakkaamme pitävät ja jatkamme kehitystyötä kohderyhmää kuunnellen.” Solja Suutarinen, markkinointipäällikkö, Picnic

Restatop on erikoistunut ketjuasiakkaiden palvelemiseen, ja yhteistyö Picnicin kanssa on hioutunut kokonaisvaltaiseksi kumppanuudeksi. Restatop toteuttaa Picnic-kahvilat avaimet käteen -periaatteella, ja toimittaa Picnic kahviloihin koko sisustuksen sisältäen niin kalusteet, valaisimet kuin kiintokalusteetkin. Restatopin laajasta tuotemallistosta ovat löytyneet juuri oikeat tuotteet niin Picnicin konseptikahviloihin, kuin myös tähän ”Freda28”-projektiinkin omaleimaiset tuotteet.

Picnic on tutkimukseen ja tuotekehitykseen panostava edelläkävijäyritys, jonka kanssa on ollut ilo työskennellä.

Olemme olleet tyytyväisiä Restatopin toimintatapaan ja palveluun. Arvostamme sitä, että saamme kaiken helposti, avaimet käteen -periaatteella. Pystymme luottamaan onnistuneeseen lopputulokseen.

Sari Korhonen, projektikoordinaattori, Picnic Oy