Asiakas: Mehiläinen-konserni
Suunnittelija: Restatop sisustusmyynti
Toteuttaja: Restatop Oy
Toimitussisältö: aulatilat ja ruokailutilat: kalusteet, valaisimet, sisustustekstiilit
Mehiläinen Villa Aurora on palvelukoti, jota ohjaa Makuelämyksiä & Elämänmakua – palvelumalli. Palvelukoti tarjoaa jokaiselle asukkaalle oman yksityishuoneen, mutta myös useita erilaisia yhteistiloja. Villa Aurorassa panostetaan ikäihmisten monipuoliseen yhteiseen tekemiseen ja herkulliseen ja korkealaatuiseen ruokaan. Palvelukodin ruokatarjonta on suunniteltu yhdessä maineikkaan turkulaisen ravintola Kaskiksen kanssa.
Restatopin toimitusjohtaja Minna Knifsund kertoo Mehiläisen arvostaneen ja halunneen hyödyntää projektissa Restatopin tarjoamaa Avaimet käteen-toimitustapaa: ” Yhteistyö Mehiläisen kanssa on ollut jouhevaa ja yhteistyössä toteutettu projekti näyttää suuntaa sille, että tämä tarjoamamme kokonaisprojekti on toimiva ja kilpailukykyinen tapa toimia hoivasektorin uudis- ja saneerauskohteissa laajemminkin. Tämä toimintatapa on meille Restatopissa tuttu yhtiön päätoimialan hotelli- ja ravintolaliiketoiminnan puolelta, jossa olemme tarjonneet vastaavaa palvelukokonaisuutta asiakkaillemme jo pitkään. Asiakkaamme ovat arvostaneet tässä toimintatavassa ennen kaikkea Restatopin sitoutumista asiakkaan budjettiin ja aikatauluun, sekä kokonaisvaltaiseen projektinhoitoon.”