EtusivuHotellit
Asiakaskokemuksen merkitys hotellisisustamisessa kasvaa koko ajan. Samalla kun ihmiset tottuvat yhä paremmin muotoiltuihin palveluihin ja tiloihin, nousevat yritysten vaatimukset tilojen kaupalliselle toimivuudelle ja kustannustehokkuudelle.
Me Restatopilla etsimme ratkaisuja näihin asioihin joka päivä. Mietimme, miten asiakkaasi pääsevät nauttimaan parhaasta mahdollisesta hotellikokemuksesta. Samalla pidämme huolen siitä, että toteuttamamme ratkaisut ovat myös toiminnalliselta ja taloudelliselta näkökantilta fiksuja. Tästä kokonaisuudesta syntyy menestyksen konsepti.
Kun suunnittelet uutta projektia, ota ihmeessä meihin yhteyttä heti alkuvaiheessa. Halutessasi hoidamme koko projektin määrittelystä kalustukseen ja urakointiin avaimet käteen -periaatteella. Kun tutkimme tarpeet tarkasti ennakkoon, voimme säästää toteutusvaiheessa paljon aikaa, vaivaa ja tietysti rahaa.
Restatop toimitti kalusteita ja valaisimia Pihlas Resort -hotelliin.
Restatop toteutti Scandic Simonkentän aulatilojen uudistuksen osittain kiertotalousperiaattein.
Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä!